Bancuri tari

Intotdeauna mi-au placut bancurile cu evrei. Am mai spus asta candva si cititorii mei stiu asta.
Mai mult imi plac acele bancuri care par a fi chiar create de ei, pentru ca numai evreii pot avea o judecata atat de alambicata si in acelasi timp atat de clara in rezolvarea tuturor problemelor vietii:

A fost o data un evreu intelept.. Si a spus el ca totul se reduce la ce ai in cap. Il chema Solomon.
Dupa el, a venit un alt evreu intelept. Si a spus el ca totul se reduce la ce ai in inima. Il chema Isus.
Dupa el, a venit un al treilea evreu intelept. Si a spus el ca totul se reduce la ce ai in stomac. Il chema Marx.
Dupa el, a venit un al patrulea evreu intelept. Si a spus el ca totul se reduce la ce ai intre picioare. Il chema Freud.
La sfarsit, a venit un alt evreu intelept si a spus: „Totul e relativ”. Il chema Einstein.

Confesiune intre evrei:
– Atat de multi bani am strans pentru zile negre, incat le astept cu nerabdare!

Doi evrei, unul bogat si celalalt sarac, ajung sa se roage unul langa altul in sinagoga.
Cel sarac:
– Doamne, da-mi 10 dolari sa am si eu cu ce sa-mi hranesc familia pana saptamana viitoare.
Cel bogat:
– Doamne, da-mi 100.000 de dolari sa-mi dezvolt afacerea.
Tot rugandu-se ei cel bogat se intoarce catre cel sarac:
– Auzi, bah! ia de aici 10 dolari de la mine si lasa-L pe Dumnezeu sa se concentreze!

In fata procurorului:
– Domnule Ianke, de unde luati atatia bani?
– Din noptiera.
– Dar cine-i pune acolo?
– Sotia…
– Dar ea de unde-i ia?
– Ii dau eu.
– Dar dumneavoastră de unde-i luati?
– Domnule procuror, v-am spus doar: din noptiera.

Un evreu se afla la volan, si se invartea in jurul une cladirii unde peste cinci minute urma sa semneze contractul vietii. Disperat ca nu gaseste un loc de parcare, ridica ochii spre cer si spune:
– Doamne, te rog gaseste-mi un loc de parcare ca sambata vin la sinagoga si donez trei mii de dolari.
Trece un minut… nimic. Ridica din nou ochii spre cer:
– Doamne, te rog din suflet, fa-mi rost de un loc de parcare ca vin sambata la sinagoga si donez cinci, ba nu… zece mii de dolari, doar ajuta-ma cu un loc de parcare.
Chiar in acel moment o masina parcata mai in faţa iese de pe locul ei de parcare. Omul nostru face volan dreapta, intra in parcare, ridica ochii spre cer si spune:
– Doamne, nu mai e nevoie, mersi frumos, s-a rezolvat!

.


, ,

  1. #1 by july on 08/07/2015 - 9:40

    Imi place cum interpreteaza totul in favoarea lor. :)))

  2. #3 by succesulpe on 01/07/2016 - 19:59

    Si eu iti multumesc ca te-am facut sa razi 🙂

Puteti lasa un comentariu ...

