Bruce Springsteen – Concertul de sambata

Bruce Springsteen s-a nascut in 23 septembrie 1949.
Este deopotriva un compozitor si chitarist american. Cunoscut sub porecla „The Boss”, Springsteen ne este foarte cunoscut cu melodia de pe cel mai de succes album Born in the U.S.A. , Born to Run, sau Streets o Philadelphia, dar si pentru performantele fizice si artistice din concertele sale care se intindeau pe durata a trei ore.
A vandut peste 54 de milioane de albume in Statele Unite si peste 120 de milioane in intreaga lume, lucru pentru care a primit titlul de cel mai bine vandut artist din toate timpurile.
A castigat numeroase premii printre care 20 de premii Grammy Awards, doua Golden Globes si un Academy Award si desigur a fost introdus in Songwriters Hall of Fame si Rock and Roll Hall of Fame in anul 1999.
Sa ne aducem aminte impreuna, de candoarea si frumusetea zilele de glorie ale anilor trecuti:

Bruce Springsteen – Glory Days

Bruce Springsteen – Dancing in the Dark


Si desigur nu pot sa nu amintesc aici despre una din melodile care imi aduce aminte de toate serile de sambata, in care ne adunam gramada cu totii, un grup de vreo 20 baieti si fete, in care eu aveam avantajul ca stiam ordinea melodiilor, fiind DJ-ul…

Bruce Springsteen – Tougher Than the Rest

Dar sa revenons à nos moutons si sa ne bucuram de concert:

Bruce Springsteen – Born to Run

Bruce Springsteen – Leap Of Faith

Si pentru ca sa nu il uitam pe omul si artistul Bruce Springsteen…

Bruce Springsteen – Human Touch

  1. #1 by Mirela on 11/07/2015 - 19:43

    Chiar ca ani de glorie, anii 80… eu am inceput auditia cu Dancing in the Dark pentru ca imi aduce aminte de lucruri frumoase, din alta viata. Tare bine mai era, chiar daca nu le aveam pe toate🙂, eh.

  2. #3 by Omul cu ochelari on 12/07/2015 - 8:40

    Imi place tare mult Bruce Springsteen. L-am descoperit in urma cu cativa ani buni si de-atunci il ascult de fiecare data.

  3. #4 by Mél@nie on 30/07/2015 - 9:13

    THE Boss – forever…❤ am avut sansa si bucuria de a-l aplauda la un concert parizian, caci vine-n Franta de 2-3 ori pe an… he still rules and rocks!!!🙂 P.S. e prezent în câteva posturi de-ale mele…😉 ca aici:
    https://myvirtualplayground.wordpress.com/?s=bruce+springsteen

Puteti lasa un comentariu ...

