A cappella , Perpetuum Jazzile

A cappella este definita de Wikipedia ca fiind muzica interpretata solo sau de un grup de muzicieni fara nici un acompaniament instrumental.
In acest context putem aminti despre Perpetuum Jazzile, un grup muzical slovac cunoscut mai ales prin interpretarea melodiei “Africa”, a lui Toto, o melodie foarte cunoscuta de prin1982, care a adunat pana in prezent un numar de 5 266 6236 de vizualizari pe youtube.
Infiintat in anul 1983, grupul Perpetuum Jazzile a adunat un numar mare de cantareti printre care se evidentiaza in mod special percutionistul vocal Sašo Vrabič, care imita perfect instrumentele de percutie.
Numeroasele turnee in Croatia, Republica Ceha, Germania,Canada si SUA, le-au adus celebritatea.
Anul 2008, le-a incununat activitatea prin premiul Vokernational alTotal Award  primit prin participarea la Festivalul International al Corurilor si Competitia Internationala A Cappella dar si la Festivalul International de jazz vocal din Olanda.
Incepand cu anul 2000 au scos si vandut un numar de 9 albume pe CD sau DVD.
Daca va ingaduiti cateva minute sa ascultam impreuna Perpetuum Jazzile si sa facem comparatie cu originalul. Merita.


.


,

  1. #1 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 09/09/2015 - 18:42

    Minunat!
    Ambele variante mi-au plăcut!🙂

  2. #4 by Mugur on 09/09/2015 - 19:05

    După urechea mea, prefer originalul.
    Dar nici varianta cu orchestră nu-i de lepădat!

    • #5 by succesulpe on 10/09/2015 - 19:08

      Si eu am fost intotdeauna de parere ca originalul nu mai poate fi egalat, eu insa apreciez efortul celor de la Perpetuum Jazzile, de a se ridica la inaltimea interpretarii originale.🙂

      • #6 by Mugur on 10/09/2015 - 19:18

        Văzându-i aici, la tine, pentru prima dată, am mers și am ascultat și alte melodii interpretate de acest cor? și am fost plăcut surprins de realizările lor, mai ales pentru că eu însumi am fost parte într-un cor și știu câtă muncă se cere pentru o melodie care să poată și să merite a fi prezentată public.
        Trebuie să-ți mulțumesc pentru recomandarea ta!

      • #7 by succesulpe on 10/09/2015 - 19:32

        Vezi tu Mugur, poate ca cel mai important lucru care se intampla aici este acea provocare pentru a cauta si mai multe informatii pe marginea unui subiect, care eventual poate atrage. Este drept acum ca trebuie ca acesta sa se inscrie in sfera de interese. Ma bucur ca macar unele dintre subiectele deschise de mine sunt de interes si ca pot aduce informatii si provocari noi. Recunosc ca celeasi trairi le caut si eu prin textele pe care le citesc.

  3. #8 by july on 10/09/2015 - 6:25

    Sunt buni.😀

    • #9 by succesulpe on 10/09/2015 - 19:09

      Asa este. Sunt foarte buni tinerii astia frumosi si entuziasti. 🙂

  4. #10 by july on 10/09/2015 - 6:31

    Uite a cappella dupa o melodie a celor de la „Zdob si Zdub” – „Moldovenii s-au nascut”, finlandezi care habar nu au romaneste, dar au invatat versurile. :))

    • #11 by succesulpe on 10/09/2015 - 19:11

      Nu ma pot abtine de atata ras, sunt formidabili si astia…

  5. #12 by racoltapetru6 on 10/09/2015 - 14:37

    Firește că ne îngăduim ceea ce ne face bine la suflet și ne mângâie plăcut la urechi. Mulțam fain!

    • #13 by succesulpe on 10/09/2015 - 19:16

      Si eu iti multumesc pentru cuvintele tale, pentru ca daca s-a intamplat asa inseamna ca am reusit sa va aduc buna dispozitie astazi, lucru care imi aduce si mie bucurie.

Puteti lasa un comentariu ...

