Winter Story

Un trosnet cumplit m-a facut sa ma trezesc din somnul in care ma aruncase ziua de ieri. Imaginea care mi s-a deschis in fata ochilor ma facut sa inghet. Ma aflam pe un taram al groazei. Oriunde imi imdreptam privirea vedeam acelasi peisaj inghetat, impietrit pe vecie.

winter ground

O suflare rece imi sufla in ceafa si isi implanta ghiarele in coastele mele, obligandu-ma sa ma ridic de jos. Frigul imi ingheta picaturile de transpiratie care imi curgeau pe spate, transformandu-le mangaieri reci. Am privit pe drum cersind mut un ajutor. Pustiul de gheata isi continua jocul cu mintea mea.

winter road

Nu mai stiu cum ajunsesem acolo. Noaptea se lasase parca prea repede peste munti si intunericul m-a facut sa imi caut un adapost cat de cat, unde sa imi odihnesc trupul obosit. Alunecarea m-a dus in jos iar izbitura m-a facut sa gem de durere si sa ma ghemuiesc printre frunze. Incetul cu incetul o toropeala calda a pus stapanire peste mine. Cautam cu privirea sa ma agat de ceva cunoscut insa nu atingeam decat umbrele lasate de crengile raschirate ale copacilor.

winter

Trecerea Ei pe acolo a impietrit totul. Rasuflarea-i inghetata si strigatele-i furioase au lasat pustiu peste tot pe unde a trecut. A smuls copacii din pamant si i-a doborat la pamant. Nimeni nu a putut sa i se opuna. A fost noaptea Ei.
As fi vrut sa ma ridic de acolo si sa o infrunt chiar daca fortele erau inegale. Ea parca auzindu-mi gandul plin de furie, s-a oprit si m-a privit cu ochii sticlosi. Am inteles ca impotriva-i nu poate lupta nimeni.

winter forest

Durerea din glezna ma facea sa calc cu greutate, insa cu fiecare pas pe care il faceam stiam ca am sa ma indepartez de acest loc al groazei. O creanga gasita pe jos avea sa imi slujeasca ca toiag. Pe margine frunzele inghetate ale copacilor doborati imi obturau vederea.

end_of_the_road

Cu fiecare minut care trecea incepusem sa le privesc cu alti ochi. Stiam ca nu este vina lor sa imi stea in cale. Cat am mers, aveau sa imi spuna nenumarate povesti despre cate au vazut de acolo de sus. Povestile lor mi-au tinut de cald si de foame.

leaves on winter

Le-am parasit fara sa pot face ceva pentru ele. Am aflat insa ca oricare dintre noi suntem mult prea mici pentru a ne lupta cu Ea.
Nu putem face decat sa ne aparam sau sa o imbunam cu daruri de Craciun.

leaves_winter

,

  1. #1 by succesulpe on 19/06/2016 - 5:43

    Fara indoiala ca nu. Fiecare dintre noi reprezentam dupa cum stii, o suma a experientelor personale, a predispozitiei, sau a educatiei, lucruri care ne modeleaza continuu si ne definesc.

Puteti lasa un comentariu ...

