Despre fumat, ţigara si ţigari

Legea antifumat stabileste ca incepand cu ziua de joi 17 martie 2016, fumatorii nu vor mai putea sa-si aprinda tigara in restaurante, baruri,  cluburi sau in orice spatiu public delimitat de doi pereti si care are acoperis, acestea fiind cateva masuri stabilite pentru prevenirea si combaterea consumului produselor de tutun.

Un tanar la o petrecere se intoarce catre prietenul lui si ii cere o tigara. Acesta ii spune:
– Credeam ca ai luat deja hotararea sa nu mai fumezi…
– Stii sunt pe punctul de a ma lasa, ii raspuns tanarul, dar sunt la mijlocul primei etape.
– Si in ce consta etapa asta?
– Am renunţtat sa mai cumpar…

O blonda superba intra agitata in cabinetul medicului.
– Nu stiu ce sa ma mai fac, se vaita blonda. De fiecare data cand fumez, imi vine sa fac sex.
– Mai intai, trebuie sa va linstiti, zice doctorul. Haideti mai intai sa fumam o tigara.

In statia de tramvai o tanara frumoasa isi aprinde o tigara. O femeie mai in varsta se uita la ea cu dispret si-i spune:
– Mai bine m-as culca cu primul barbat ce-mi apare in cale decat sa aprind o tigara pe strada!
– Credeti-ma, ca si eu, raspunde tanara. Numai ca acum trebuie sa merg la serviciu…

Un om avea drum in fiecare zi pe langa un ospiciu. Trecand intr-o zi pe acolo, de la gard il striga un nebun, cerandu-i o tigara. Dupa ce intra in vorba cu nebunul, la un moment dat, mirat, omul nostru il intreaba :
– Mai, eu stau de vorba cu tine si vad ca nu esti nebun deloc. Cum ai ajuns aici?
– Am vrut sa trec granita si m-au prins.
– Pai pentru asta te baga la parnaie, nu la nebuni!?
– Numai ca eu am vrut sa trec in Rusia!

Discutie intre 2 scotieni:
– Ai o tigara?
– Nu. Dar tu?
– Nici eu…
– Ei bine, atunci…  ha sa fumam, fiecare, din tigarile proprii.

– Auzi, domnule, in biserica, o femeie de langa mine a scos o tigara sa si-o aprinda!
– Serios?
– Da, domnule! Sa-mi scape berea din mana, nu alta.

– Nene, eu sunt un copil cuminte.
– Zau?
– Da. Pana la 9 ani nu am pus tigara in gura.

– Misu nu mai vine si el la o tigara? Sta toata ziua cu ochii in hartoage…
– Da. Dar insa ii deschide foarte rar.

Venit acasa inopinat, sotul isi gaseste sotia sumar imbracata, iar in scrumiera un trabuc aprins.
– De unde e tigara asta? urla sotul…
– De sub pat se aude o voce:
– De la Havana.

– Trebuie sa fumati mai puţin.
– Nu pot domnule! Tigara ma inspira. Sunt artist!
– Atunci fumati tigari mai bune.

Un fumator inrait cumpara un pachet de tigari pe care scrie: „Fumatul duce la impotenta”.
Dupa ce citeste textul se intoarce la vanzatoare si ii spune:
– Nu va suparati, dar din alea cu cancer nu mai aveti?

Un tip intra intr-o farmacie si o roaga pe farmacista sa-i dea 10 prezervative. Le ia, le arunca pe jos si incepe sa le calce in picioare. Farmacista mirata il intreaba:
– Domnule, dar de ce faceti asta?
– Asa m-am lasat si de tigari!…

Un pusti intra intr-un magazin sa cumpere trei pachete de tigari. Dupa ce il masoara cu privirea, vanzatorul il intreaba :
– Pentru cine cumperi asa multe tigari? Pentru tatal tau ?
– Nu, pentru toata clasa.

Doi prieteni discuta:
– Stii ca o tigara fumata scurteaza viata cu 2 ore iar o sticla de bere bauta scurteaza viata cu 3 ore.
– Ei, recordul absolut il deţine o zi de munca – ea scurteaza viata unui om cu 8 ore!

Sir iese dimineata pe poarta vilei si gaseste acolo un cersetor zdrenturos rau de tot. I se face mila de el si  se gandeste sa-i dea niste bani.
– Ia omule 3 lire sa-ti cumperi niste tigari.
– Multumesc Sir dar eu nu fumez.
– Atunci ia de aici 5 lire si du-te sa-ti iei o sticla de whisky.
– Va multumesc insa nu beau.
– Hmmm, atunci ia 10 lire si du-te si tu la femei.
– Multumesc Sir dar eu nu merg la femei.
– Auzi ba, ia 100 de lire si du-te la nevasta-mea sa vada si ea cum arata unu care nu fumeaza, nu bea, si nu merge la femei.

– Domnule Doctor, fumatul afecteaza gandirea?
– Nu prea, deoarece cel care gandeste catusi de putin, nu fumeaza deloc…

Un tip isi cumpara tigari intr-un magazin si imediat isi aprinde o tigara.
– Aici nu se fumeaza!
– Cum? Pai tocmai am cumparat aceste tigari!
– Si ce daca? Daca aici vindem si hartie igienica atunci ce inseamna … ?!

La consultatie medicul ii spune pacientului:
-Nu-mi place deloc cum arati! Cred ca ai o grava afectiune pulmonara.
Cate tigari mai fumezi?
-10, cate mi-ati prescris ! Nici una mai mult ….
-Si inainte cate fumai?
-Inainte nu fumam deloc ..

Patru schelete jucau poker noaptea in cimitir. La un moment dat, de sus din deal, se aude cineva cantand.
– Ba, ia du-te si vezi ce-i cu ala.
– Sefu’, e unu beat manga.
– Pai du-te si sperie-l, n-auzi?!
Dupa alte vreo cinci minute:
– Sefu’, io am fost, am urlat, m-am strambat la el, da’ degeaba.
– Pai nu asa ma, du-te, aseaza-te langa el si cere-i o tigara. Cand iti da tigara, cere-i si un foc. Asta o sa-si aprinda bricheta si cand o sa-ti vada fata o sa se sperie. Asa se face, ce naiba…
Se duce scheletul, se asaza langa betiv, ii cere o tigara, dupa care si un foc. Omul nostru aprinde bricheta ii vede fata si ramane pe ganduri asa pret de cateva secunde, dupa care-i zice:
– Mai baiete, daca nu-ti face bine, de ce nu te lasi?

, ,

  1. #1 by Mugur on 19/03/2016 - 9:19

    Frumoasă colecție de inspirație tabagică!
    „Dar din alea cu cancer nu aveți?”😀

  2. #3 by racoltapetru6 on 19/03/2016 - 9:33

    Cam mulți fumători pe-aici! Bine că nu-i spațiu închis, că primeai o amendă usturătoare!🙂

Puteti lasa un comentariu ...

