cumplit…

Este cumplit ce s-a intamplat la Bruxeles. Trei atacuri fara precedent. Anul trecut a fost la Paris. Europa a fost atacata exact in inima ei. La Ankara 47 de morti intr-un alt atac terorist. Ce ne asteapta pe noi toti, ca cetateni ai acestui continent? Cu ce suntem vinovati? Cei care au facut asta au dorit ca frica sa ni se strecoare in inima.

  1. #1 by Ileana on 22/03/2016 - 23:25

    Imi pare rau, dar nu pot da… imi place (like) la o astfel de tragedie. Cumplit, am vazut la tv si nu am putut urmari totul, mi se facuse pielea gaina. dumnezeu sa ii odihneasca pe cei morti si sa ii ajute pe cei ramasi in viata. Noapte buna!

    • #2 by succesulpe on 23/03/2016 - 19:18

      Eu nu inteleg care este vrerea lui Dumnezeu pentru o astfel de situatie…

      • #3 by Ileana on 23/03/2016 - 23:11

        Nici eu…

  2. #4 by HopeLess on 23/03/2016 - 11:33

    Pacat… si mare durere pentru cei indoliati si nu numai… dar, din pacate asta e lumea in care traim.😦

    • #5 by succesulpe on 23/03/2016 - 19:28

      Noi nu am crezut ca se poate intampla si in Europa, dar se vede ca lumea este in continua schimbare.

      • #6 by HopeLess on 23/03/2016 - 20:35

        …si din pacate schimbare in rau…

Puteti lasa un comentariu ...

