Rochie rosie de dantela

Nimic nu este mai atragator decat acel ceva care nu isi dezvaluie de la inceput totul si oricine stie ca un secret reprezinta o provocare intelectuala care da savoare clipelor petrecute impreuna, oricaruia ce are ochi atenti pentru detalii.
Chiar daca nu imi este in obisnuinta, zilele trecute m-am asezat pe o banca din parc. Era o zi de duminica ca oricare alta, nici prea calda nici prea rece, soarele privea superior de sus si nici o grija majora nu-mi acaparase mintea, asa ca ma lasasem prada primului instinct sosit.
Ma asezasem alaturi de o minunata creatura imbracata intr-o frumoasa rochie rosie de dantela. Stiu doar ca am privit-o suficient de mult timp pentru a incerca sa ii descopar secretele. Recunosc ca nu imi este o atitudine proprie, insa stiti cum se spune… “ce este frumos si lui Dumnezeui ii place”, asa ca mi-am gasit repede aceasta scuza pentru a-mi justifica insistenta cu care priveam.
Cateva vrabii isi luasera brusc zborul speriate poate de ceva. Cand am vazut-o ca tremura usor m-am apropiat si cred ca am intrebat-o, mai mult in gand asa, parafrazand pe motanul Cheshire Cat din Alice in tara minunilor… „What’s a nice kid like you doing in a place like this?
Dintr-o cochetarie naturala s-a facut ca nu intelege intrebarea si a ramas insensibila la atentia mea, alintandu-se mai departe in razele soarelui.
O secunda mai tarziu am reusit sa-i surprind surasul in aceasta fotografie

  1. #1 by 9 on 13/04/2016 - 20:58

    Frumos surâs.🙂

    • #2 by succesulpe on 14/04/2016 - 17:46

      Il pastrez de atunci in suflet🙂
      Nu ma intreba cat de mare imi este🙂

  2. #3 by comentatoramator on 14/04/2016 - 8:57

    Superb! Articolul. „Rochia”, nu-i alta ca ea

  3. #6 by succesulpe on 18/06/2016 - 6:27

    Ha ha… da da, ai dreptate

Puteti lasa un comentariu ...

