Cel mai bun remediu impotriva constipatiei

Nu ca as avea nevoie dar nu mai dorm bine, prea mult stres prea multe miliarde de bacteri benefice.
Uite putem sa vedem chiar si mici orificii la cel mai mic pret din romania.
Prietenii sunt buni la sfaturi, pentru ei succesul inseamna sa fie conectati impreuna, mi-au esalonat datoriile in rate si au si banda adeziva la tuixul stang.
E atat de minunat sa incerci lucruri noi, de exemplu prostamoluno pentru un confort sporit, treburi barbatesti si medicamente barbatesti. Fara dependenta fara somnolenta si un gust cu personalitate. Daca esti pregatit pentru efectul erueis, spreiul se aplica pe ochii inchisi.
Am incredere in drageruri. Combate constipatia. Este facuta din cereale integrale si ramane crocant atunci cand aplicam caramelul pe pata si pata dispare. E pe repede inainte. Mai trateaza ranile si grabeste bindecarea, un fel de repeir and protect. Penetreaza membrana celulelor stomacului, pentru un somn linistit. Este un blocar universal impotriva transpiratiei.
Dar asta nu e tot. Este fara dobanda sau comisioane si vezi diferenta cu ochii inchisi. Este solutia in caz de escare, baza recuperarii si cicatrizarii ranilor si articulatii suprasolicitate, asigura silueta perfecta la orice varsta.
Acesta este un supliment alimentar. Are superacoperire, peretele respira si e ce-i mai bun pentru familia ta, alegeri bune pentru viitor.
Pregateste-te pentru cele mai mari reduceri incepand de la un euro. Respira adanc si indrazneste!

.


  1. #1 by Bursucel on 15/05/2016 - 1:26

    Tuamneee, G.!😯
    Voiam s ti pup în semn de mulțămire. Da, da, da’ fin’că nu m-am hotărât dacă se cade pe obraz sau pe frunte (?!?) m-am resemnat. Da tot îți spun, că și intenția se pune, nu? Și nu se face să te las să crezi că nu știu să mulțămesc frumos când mă capăt cu nouă învățătură. Că fiece pont contează, nu?!😕

    • #2 by succesulpe on 15/05/2016 - 14:48

      Apoi si eu iti multumesc pentru multumire si nu te resemna asa cu una cu doua, ca doar nu imi pupi vreo mana. null
      Ah, despre invataturi stii bine doar ca ma tot ma chinui eu de vreo cativa ani sa imi aduc contributia cu ceva la cultura universala, insa fara succes se pare, chiar daca spuneam eu ca asta ar fi calea spre succes. null
      Fii binerevenita si multumesc pentru comentariile tale amabile.

      • #3 by Bursucel on 15/05/2016 - 21:32

        Ufff, măi G… dintre toate epitetele din lume, numai amabile nu-mi vedeam comentariile.😐

      • #4 by succesulpe on 16/05/2016 - 18:44

        Mai Bursucel, doar stii tu cat de mult pretuiesc comentariile tale. null
        Chiar mi-au lipsit, insa mi-am explicat ca poate inca hibernezi. null

  2. #5 by racoltapetru6 on 15/05/2016 - 8:17

    Că bine le mai zici, maestre! Fiecare înțeapă în felul lui, că sunt atâtea lucruri care au nevoie urgentă de acupunctură.

    • #6 by succesulpe on 15/05/2016 - 15:11

      Nu avea rost sa prezint toate cele 14 meridiane ale energiei Qi din medicina traditionala chineza. Pentru afectiunea pomenita ar fi fost suficient sa aleg dintre cele 365 de puncte de acupunctura aflate pe cele 12 meridiane, punctul Hegu aflat intre degetul mare si aratator, de pe meridianul intestinului gros, folosit in tratamentul problemelor legate de constipatie.
      Acum pentru crizele de nervi provocate de reclamele publicitare este utila doar presopunctura efectuata tastelor de la telecomanda, daca o ai la indemana si… la timp, intrucat pentru creatorii de astfel de mizerii, nu exista nici un ac de soricul lor ! null

  3. #7 by Mirela on 15/05/2016 - 11:17

    Wow !… ce compilație reușită ! Are și fainoșag, se simte aroma lui discretă chiar dacă nu l-ai amintit la ingrediente (e secretul rețetei, desigur). Foarte fain, dar eu aștept o continuare, sigur găsești material pentru ea, te roooog…🙂

    • #8 by succesulpe on 15/05/2016 - 15:17

      Ah, Mirela daca ai sti cate ingrediente secrete am omis… null
      Numai bunul simt si cel al masurii m-au oprit sa nu le amintesc. Sunt convins ca va exista si o continuare, pentru ca se pare ca nici unii si nici altii nu ne vom linisti.null

      • #9 by Mirela on 15/05/2016 - 22:19

        Da, sunt unele inclusiv la radio, despre produse farmaceutice, de nu nimeresc sa închid mai repede când la muncă fiind, în liniștea biroului, începe descrierea simptomelor și beneficiile pilulelor :)) … greu de înțeles cum de nu găsesc oamenii ăia ceva mai subtil și mai voalat ca să se prezinte !
        Ok, abia aștept partea a doua, e bogată sursa de inspirație !😀

      • #10 by succesulpe on 16/05/2016 - 18:51

        Ce bine ne-ar fi daca nu am mai avea sursa asta imensa de inspiratie. Pacat ca ei, cei care creaza mizeriile alea nu au si ei catusi de putina inspiratie. Sau poate chiar o au si atunci, intradevar se adreseaza celor care o merita. null

  4. #11 by pathtomysoul on 15/05/2016 - 13:15

    Bună, G.! Mi-a prins bine ședința de acupunctura, asa incat am venit mai aproape. Se poate? De efectul erueis nu am auzit până acum.

    • #12 by succesulpe on 15/05/2016 - 15:22

      Fii binevenita in lumea wordpress si in pragul acestui blog. Daca ai gasit ceva interesant sigur ca poti ramane pe aproape.
      Ah sa nu uit efectul erueis este ala cu respira adanc si indrazneste! null

    • #13 by pathtomysoul on 15/05/2016 - 15:49

      Iti multumesc. Am gasit evident, la cateva din mesajele tale am fost extrem de tentata sa raspund. Dar nu masura m-a oprit, ci indaratnicia in a crede ca poate nu te intereseaza ce au de spus strainii.

      • #14 by succesulpe on 16/05/2016 - 18:34

        Orice comentariu este binevenit si bine primit, asa ca nu lasa indaratnicia sa te domine!
        Chiar am sa si raspund comentariilor🙂

      • #15 by pathtomysoul on 16/05/2016 - 22:11

        Iți mulțumesc, G., pentru neașteptata bunăvoință, nu las îndărătnicia să mă domine (era autoironie); s-ar putea să nu găsesc multe de comentat, poate numai să dau un semn că îmi place și atât.

  5. #16 by danaiana on 15/05/2016 - 15:18

    Excelenta selecție!
    O după-amiază minunată!

    • #17 by succesulpe on 15/05/2016 - 15:34

      Eh danaiana, nu a fost o mare investitie. De fapt ce investitie, nu m-a costat decat putin, foarte putin! null

Puteti lasa un comentariu ...

