TORNADE

Vai tornade, niciodata nu am vazut asa cevaaa… vai, trompa tornadei atinge pamantul… vai maica-mea in varsta de 80 de ani nu a vazut pana acum asa cevaaa…Vai inundatii, vai case inghitite de apeee! Torentii au maturat totul in calea loor…. Apoi da. Nimeni nu se intreaba de ce?
Mai taiati padurile si o sa radeti Romania cu totul de pe harta! Alo, ma aude careva?
Sa vedem cum despagubesc companiile de asigurare, pe cei care au polite de asigurare obligatorie pentru locuinte.

  1. #1 by 9 on 20/06/2016 - 15:37

    O să dea faliment, bănuiesc.🙂

    • #2 by succesulpe on 20/06/2016 - 16:22

      Spui tu?

      • #3 by 9 on 20/06/2016 - 16:31

        Inainte de a plati despagubiri, cred ca ai inteles asta, nu?

      • #4 by succesulpe on 20/06/2016 - 16:37

        Ah, daa !🙂

  2. #5 by Mirela on 20/06/2016 - 17:38

    Eu nu am nici asigurarea obligatorie făcută, că eram singura din bloc acum câțiva ani și am renunțat după vreo doi ani. Oare sunt pe lângă lege ? Dar ca mine mulți… că am zis că suma e prea mică și în caz de ceva rău de tot oricum nu vor avea de unde, așa că ce sens are ? Tot pe banii mei repar, dacă mai am ce :)) … Deci, ca anarhista de mine cred că sunt mulți, mai ales că acolo unde pleacă mereu casele la vale oamenii nu se înghesuie la asigurări. Iar care au, fac la nevoie o cerere scrisă….

    • #6 by succesulpe on 20/06/2016 - 19:37

      Uite vezi de ce nu au companiile de asigurare bani pentru despagubiri?

  3. #7 by racoltapetru6 on 21/06/2016 - 7:37

    Mulți dintre cei care au case în zone de risc mărit la inundații, nu sunt asigurați de firmele de profil, tocmai pentru a evita plata unor despăgubiri.

Puteti lasa un comentariu ...

