La jumatatea anului

Am trecut cu bine si de 21 iunie, aceasta cea mai lunga zi a anului, cand Pamantul se afla la cea mai scurta distanta fata de Soare. Cum am scapat si anul asta, fiecare a sarbatorit inca de dimineata Ziua Caniculei cu ce a avut la indemana: cu juice-uri, smoothie-uri, ber-uri si daca nu bronz-uri pe 97 la suta din suprafata pielii corpului, pe nisipul fin de la malul marii, atunci macar cu niste urme de bretele numite de stramosii nostri si bronzul tractoristului, ori la faneata cu un PET de apa clocita si o coasa in mana.
Despre corporatistii ramasi la umbra aerului conditionat, cu acele camasi scoase din cutie si nodul de la cravata strans pe gat, nu stiu sa spun cum si-au petrecut ziua, dar sper sa le dea Dumnezeu sanatate si sa aduca si pe mai departe prosperitate angajatorului si beneficii si capitalului strain cat si carciunarilor din cluburile de fite cu animatoare imbracate sumar.
Cum fiecare isi spune pe blog ce au facut ei insisi, pe persoana fizica si mai ales cate li s-au intamplat, cate au trait si mai ales suferit, eu am sa rezist tentatiei de a va plicitsi mai mult. Ba nu!
Un gand personal am sa-l fac public totusi: a trecut jumatate de an si ma intreb ce am lasat in urma mea dupa atata amar de vreme.

Dali

,

  1. #1 by La Fee Blanche - Contesa de Chou-Fleur on 24/06/2016 - 7:54

    La multe jumătăți fericite!
    De aia se spune că zilele ne sunt numărate! (un clasic în viață)🙂

    • #2 by succesulpe on 24/06/2016 - 10:05

      Sper sa nu fie careva desemnat a fi responsabil de numaratoarea asta

  2. #3 by racoltapetru6 on 24/06/2016 - 8:11

    Cred că vei găsi un răspuns mulțumitor la întrebarea pe care ți-ai pus-o. Și nu numai pentru că ai ales „Calea spre succes”!🙂

    • #4 by succesulpe on 24/06/2016 - 10:12

      Uneori ma intreb cu ce mi-am gresit, de sunt atat de exigent cu mine.

  3. #5 by Poteci de dor on 24/06/2016 - 16:32

    A trecut deja 21 iunie???😯😀

Puteti lasa un comentariu ...

