Double Delicious Amaryllis

Pline de surprize, aceste flori vin in viata ta si iti pun la incercare fidelitatea. Nu poti sa le eviti cu privirea, nu poti sa le ignori, nu poti sa le refuzi jertfa, nu poti sa le refuzi oferta.
Apar de nicaieri si ti se daruie complet si definitiv.
Dimineata m-a asteptat sa imi deshid ochii si m-a intampinat cu petalele largi deschise spre mine.
Am coborat din pat si m-am apropiat cu sfiala de ea. Am imbratisat-o cu privirea si am intrebat-o incet:
-Ce faci tu aici, mai minune mica?
Cred ca mi-a raspuns…

double-deliceus-amaryllis

– Sunt a ta. Stii…

.


  1. Ivy

    Mi-ai furat zâmbetul, G. :)))

  2. Minunile mele, din această dimineață, sunt de gheață, pe la ferestre.

  3. Două flori gemene unite într-un lujer de Amaryllis ce înflorește iarna atrage şi privirile noastre, dar de îmbrățișat numai tu poți să le îmbrățișezi, nu? Şi pe urmă, G:, minunea ta nu-i deloc mică. Dacă ar fi să mă refer numai la înălțime are, nu 20 de cm. , ci 60, cel puțin aşa ştiu eu.

    • Ah da, am alintat-o putin. Trebuie sa recunosc ca este o mandrete inalta si eleganta cu cate patru flori mari cu numar dublu de petale pe fiecare din cele trei tulpine iesite pe rand din bulb… Si stai, asta e doar prima 🙂

      • Ba io cred că ai alintat-o bine și -aşa, plină de sevă până -n rădăcini, s-a dezvoltat nefiresc de frumos. Și fiecărei tulpini compostul ei.

Va multumesc pentru opinie

