Mari reduceri de preturi

Chiar daca presedintele Uniunii Scriitorilor, d-nul Nicolae Manolescu vorbeste despre „Solenoid”, ultima carte a lui Mircea Cartarescu, in termeni ca ”roman inegal si dezarticulat, cu pagini absolut de prisos, inecat intr-un talmes-balmes de simboluri”, Manolescu fiind acelasi care ani de zile l-a tot propus pe Cartarescu la Premiul Nobel, totusi publicul avizat, continua sa mentina un interes foarte mare pentru toata creatia artistica si volumele purtand semnatura lui Cartarescu.
Sa ne reamintim, nu fara nostalgie, de acel Cartarescu care a semnat alaturi de alti tineri ca si el, volumul de poeme foarte erotice „40238 TESCANI”, a carui ultim exemplar s-a vandut pe olz la pretul de 100 lei, volum al carui poeme, de asemenea nu au fost gustate de critica literara.

Pentru cei interesati va spun ca romanul „Solenoid” este acum chiar la pret de chilipir. Si pentru cativa lei in plus puteti sa va procurati si un alt roman, pentru ca am auzit ca dă bine în bibliotecă.

mari-reduceri-de-pret-la-carti

  1. Este exemplul perfect pentru logica Absurdistanului. Eu rămîn la convingerea, greșită evident, că există autori care vor rămîne peste veacuri fie și pentru o singură creație de geniu pe cînd alții, chiar dacă valoarea lor în lei este consistent mai mare 😆 și totodată pe care ” îi recomandă vocea și talentul amicilor” se vor chinui a fi citiți. Și pentru ca penibilul să fie absolut, să mai bată și nerăbdător din picioare, în așteptarea acelui Nobel care, să vezi drăcia naibii, se lasă prea mult așteptat. Eu nu cotizez pentru valori nule și nici nu am curiozități pentru nimicuri.

    • Este evident faptul ca exista atatea opinii cat si capete exista. Pe chipul tuturor celor cu care am vorbit despre acest subiect am vazut acelasi zambet intr-o parte, si inclinare a capului care voia sa spuna… hai mai doar stii si tu la fel de bine, ce te mai mira?.
      Bine si eu stiu dar poate nu am vorbit cu cine trebuia. De asta v-am si cerut opinia. Sau macar asa cred…

Va multumesc pentru opinie

