#rezist

In virtutea dreptului la replica, si a respectarii oricarei alte opinii, pe care o am, am pregatit o alta imagine alternativa, reprezentativa modului de cum ne raportam multi, atunci cand vine vorba de interesele personale imediate.

rezist

Sa #rezist-am ca sa nu ne strice nimeni viata, linistea si drepturile noastre, castigate prin jertfa tinerilor care au murit in Revolutie, in mineriade etc!

.


  1. Lia

    Da, „G”, sunt doar fațetele României de azi. Aceste fațete există peste tot și au existat de când lumea.
    Poate că la noi sunt mai „accentuate”, mai disproporționate… Oare nu și pentru că ne lipsește civismul, vorbim mult dar facem puțin… mai mereu așteptăm schimbări… dar să schimbe alții (am auzit de multe ori în jurul meu: e bine așa cum e, ne descurcăm, Doamne feri de mai rău).

    O duminică însorită!

    • Multumesc mult pentru comentariul tau. Stiu ca intotdeauna discutiile pasnice degenereaza in polemica atunci cand intra in discutie asemenea subiecte. Eu am dorit sa sugerez doar cat de diferita este conceptia noastra despre civism, intr-o tara a carei populatii este tot mai divizata in tot felul de interese meschine. Noroc ca membrii posesori acestor „civisme personale” nu se manifesta simultan.
      Nu am vazut manifestat civismul atunci cand s-au inchis spitale, cand au fost taiate salariile profesorilor, pensiile batranilor, adica parintii nostri, care au construit aceasta tara si care acum cam incurca treburile ca nu stiu ce voteaza, cer pensii si medicamente mai ieftine… si multe, prea multe altele. Atunci „civistul” statea in casa multumit ca pe el nu il afecteaza.
      Stiu cat de mult dor aceste lucruri si atunci cand ma intreb de ce nu simt durerea si altii. Uita-te in jur! Mai vezi pe cineva pe aici? Hai sa avem o dupa amiaza linistita.

  2. Eu nu #rezist Umbreluțele alea pe marginea apei… mã cheamă insistent. O mai fi vreuna liberă?

***********************************************************************************************************************************************

