Samba do Brasil vs Samba de Janeiro

Melodia serii de sambata mi-a fost inspirata de minunata Samba Amaryllis care a facut nu mai putin de 14 flori imense. Privind la ea de fiecare data imi reveneau in memorie ritmurile braziliene ale melodiei. Nu ma intrebati ce legatura am facut, ca nu stiu concret.
Am scris despre muzica si dansul din Brazilia atunci cand am facut calatoria muzicala in jurul lumii. Va mai amintiti de Rosie si Israel Coronado in Latin Cumbia? Era prin 2014. Ce vremuri… 🙂
Ce spuneti de o samba in aceasta samba_ta?

Bellini – Samba Do Brasil

Bellini – Samba De Janeiro HD

  1. Gi, dacă aţi început petrecerea fără mine, vă rog respectuos, da’ respectuos nu glumă, să-mi păstraţi şi mie un cocktail din ăla în nucă de cocos. Eu mai execut puţin „dansul zarzavatului” prin bucătărie şi după aia vin. Cu o condiţie: să nu mă întrebe nimeni ce-a ieşit. Din zarzavaturi, bien sur 🙂

    • Sa inteleg ca inca te pregatesti cu ghirlandele acelea hei,ei,ula sau kahoa.. dar nu este cazul. Dançamos ritmos samba brasileira no haitienera !!!
      Aloha…
      Dupa ce terminam nucile de cocos, trecem la cele pentru cozonac…

  2. Aţi petrecut mult? Vă fac o cafea tare? 😀
    Eu aseară am fost pe coclauri dar acum sunt în formă aşa că vă invit la dansul matinal.

Va multumesc pentru opinie

