Voi faceti surprize?

Sunt convins ca nu ati vazut ce am pus in coltul dreapta jos al paginii.
Spun asta pentru ca pana acum ati fi amintit macar in treacat de supriza care v-a asteaptat acolo de ceva de mult timp.

  1. ane

    *Ce mai face barza neagra*.. ? 🙂

    • Barza neagra are acum patru oua pe care le clocesc cand ea, cand el, pe rand, lasandu-l pe celalalt sa se hraneasca.
      Pana astazi camera a mers continuu. Acum vad ca este ceva ce se cheama „PAUZA”
      Se vede treaba ca lunea nu numai ca nu creste iarba dar nici camerele nu vor sa munceasca. 🙂

  2. Eu am crezut că e cealaltă dreaptă.

      • Stânga adică, aia cu vizitează. Să știi că îmi place figura cealaltă cu clipitul din gene, asta nu știu sigur ce înseamnă. Îmi zici și mie care-i povestea cu barza?

      • Emoticonul ala hazliu reprezinta uimire. Acum cu barza neagra e o poveste mai veche. In fiecare primavara incep sa urmaresc cate un cuib de berze. De la venirea si pana la plecarea lor impreuna cu puii. Anul acesta urmaresc perechea aceasta de berze negre. Si ma gandeam ca poate fi o surpriza placuta pentru oricine sa vada la ea acasa, o pereche de berze negre mai ales ca sunt atat de rare aici pe la noi. 🙂

  3. Mea culpa, intrând direct din aplicația wordpress pentru android n-am văzut nici tema blogului tău, până acum, darmite „barza”. ☺☺☺ Acum am studiat „problema”, însă clar că e nevoie de o punere în temă. Pentru mine, cel puțin, dacă timpul o permite. Oricum, sper că barza face bine. ☺

    • OK, am sa-ti explic care-i treaba. Am pus in pagina un link catre un site, unde este o camera live montata deasupra unui cuib de berze negre.
      Pentru ca sunt asa de rare la noi aceste pasari, am vrut sa fac cunoscut link-ul. In articolul care urmeaza am facut print screen la o imagine ilustrativa.

  4. Deci barza era subiectul principal! Zăpăcitul de mine m-am oprit la vreme și tot căutam Seiniul. 🙂

    • Hai mai Petru, doar stii ca nu am putut sa pun Seini la Meteo. Am gasit totusi o localitate ceva mai apropiata pe care o recunostea site-ul. Iti aduci aminte ca si si tu Lia m-ati certat atunci. 🙂
      Dar de data asta este un cadou cu berze

  5. Recunosc că nu am văzut până acum deşi am tot intrat pe blogul tău şi nu numai în reader. Ai ascuns-o bine 😀

    • Acum stii si tu ca lucrurile bune ca si comorile, nu stau la suprafata. Dar aici nu este vorba de nici unele dintre cele pomenite ci poate de faptul ca berzele sunt negre si mai stau si pitulite in cuib.

***********************************************************************************************************************************************

