Magnolia Vulcan

Magnolia Vulcan este un hibrid, rezultat al incrucisarii dintre Magnolia Lanarth si Magnolia Liliiflora, o creatie al lui Felix Jury din Noua Zeelanda, in anul 1990.

De la Linarth, care nu va spun ce minune de floare face, a primit florile mari, bogate, avand o culoare rosie mai puternica la exterior si de un rosu usor mai pal la interior, iar de la Magnolia Liliiflora, a luat petale inguste si caracteristica bobocilor de flori, care fac ca florile scape de ingheturile de primavara tarzie.
Acesta flori cu un parfum minunat, si-au castigat un binemeritat loc in parcurile din Australia si Noua Zeelanda dar acum si acum in Europa.
Este drept ca a trebuit sa asteptam aproape cinci ani de cand am adus-o, pana cand am putut sa ii vedem culoarea si sa simtim parfumul florilor. Dar asteptarea a fost rasplatita din plin de ceea ce vedeti si voi:

Această prezentare necesită JavaScript.

  1. Parafrazînd un dicton celebru, cu modestie afirm : nimic din ceea ce este frumos nu-mi este străin 🙂 Acum, să nu-mi dai replica aia precum că nu e frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie, fiindcă am să-ţi dau dreptate 🙂 Ce pot să spun? Doar că Raiul e aici, nu-i aşa? 🙂

    • Parerea mea este ca Raiul este exact acolo unde si-l creaza omul. Ca si Iadul dealtfel.
      Unii se inconjoara de frumos, altii de urat. Ca frumosul si uratul sunt relative, am scris odata, daca iti amuntesti in „Estetica frumosului” si in „Estetica uratului”
      Fapt important este ca fiecare isi alege sa traiasca viata asa cum isi doreste.

      • Şi cum „filosofare” humanun est, vezi tu, cred că a putea să te înconjori de frumos mai depinde şi de şansă. Nu toţi se nasc avînd-o.

      • Ce sansa iti trebuie daca chiar si fara bani si fara casa poti macar sa-ti culegi niste „dosu` gainii” sa le pui intr-o cutie de conserve, daca iti doresti cu adevarat.

      • Măi, eşti sigur că nu trebuie să găureşti cutia aia la fund. Ce? E cuvînt din DEX, să ştii ! 😆

      • Ma gandesc la varianta in care daca vrei sa le pui in apa nu e chiar indicat sa gauresti cutia

  2. Aaa…şi dacă tot e să ne minunăm, am o dorinţă secretă dar pe care n-o pot împlini din lipsă reală de spaţiu. Se numeşte Genie. Caută şi te vei lămuri! 😉

    • Genie… Ma intreb de unde le mai scoti?
      Doamne cum le mai stii ! Acum eu ca barbat pot spune ca imi plac florile dar voi femeile nu prea va omorati cu firea.

      • Nu prea ne omorîm cu firea zici? Cunoşti tu vreo femeie căreia să nu-i placă florile? Eu, personal, cred că nu există!

      • Eu personal inclin sa cred ca da. 🙂
        Majoritatea primesc buchetul de flori si il depoziteaza peste celelalte primite in urma cu doua, trei ore, fara sa le puna imediat in apa.
        Una din orhideele mele si care astazi ma rasplateste cu niste flori formidabile este una culeasa de pe jos, dupa ce fusese aruncata de la fereastra.
        Sa-ti mai dau si alte exemple? Stam la povesti pana dupa Paste

      • Să ştii că ai dreptate. Există şi situaţia de tip ” don’t send me flowers anymore!!!” pe care n-am luat-o în calcul. 😉

      • Gi. am o erată : căreia nu căruia 🙂

      • Este mai bine asa? Eu am crezut ca ai facut-o intentionat 😀

***********************************************************************************************************************************************

