Killing me softly…

Te-am așteptat dintotdeauna și acum ești aici. Iți privesc felul în care îti miști încet șoldurile.
Dansezi cu spatele arcuit, lipit de pieptul meu. Te sorb din ochi când te intorci și mă țintuiești adânc cu privirea, cum te legeni, cum iți lași mâna sa alunece în jos pe picior și continui să danseazi mișcându-ți rotund șoldurile. In pas de felina mă înconjori cu palma lipită de trupul meu și iți apropii buzele de urechea mea. Nu aud nimic, doar simt cum iți atingi coapsele de ale mele și mă mângăi provocator cu părul.
Iți șoptesc killing me softly

Este o invitatie suficienta pentru o seara de dans? Daca nu, sa incercam altceva:

  1. JohnnyEm

    A republicat asta pe Cronopedia.

  2. Speechless…I’m impressed, G:!

Va multumesc pentru opinie

