Te uita cum ninge`n aprilie…

Ma trezii si eu ca tot omul civilizat, cu cafeaua in mana si cu gandul la ritualul magic al ablutiunii de dimineata cand ma pune necuratul sa privesc pe fereastra…
Fac! Sa scap ceasca cu cafea din mana, nu alta. Facui ochii mari cat bulbii de Amaryllis si ma apuca brusc melancolia. Un zambet larg si natang mi se desenă pe fața fara sa vreau. Undeva de prin colturile uitate ale mintii prindea volum cantecul lui Nicu Alifantis pe versurile lui Bacovia:

Te uita cum ninge decembre…
Spre geamuri, iubito, priveste
Mai spune s-aduca jaratec
Si focul s-aud cum trosneste.

Trosneste pe naiba! Ce decembre frate ca-nebunesc! Ca tocmai schimbasei pneurile de iarna cu cele de vara.
Accesai verbal colectia mea completa si adaugita ad-hoc de uraturi la adresa vremii si desigur a vremurilor iar dupa ce ma racorii mi-am cautat bocancii si hainele de iarna. Doamne fereste!…

paysage hivernal (1)

paysage hivernal (2)

  1. Uialeei, atât de mare e zăpada la tine? Brrr

  2. em

    „Te apucă brusc melancolia” dar așa de haios ai descris că mie mi-ai provocat zâmbetul. Îmi pare tare rău că vremea e la voi atât de capricioasă, dar primăvara dansează cum vrea ea. 🙂

  3. ane

    WOW ce zapada,nu am vazut de ani de zile asa ceva. O fi prin Moldova… La noi nici un fulg 😦

  4. Frigul l-am simţit şi în Seini, dar zăpadă ioc. Când o văd pe cea din imaginile tale, mă simt norocos că am scăpat de data asta.

***********************************************************************************************************************************************

