Solutia problemei !

Fiecare avem cate o problema de rezolvat si stiu ca asteptati demult timp o solutie la aceasta.
Dupa lungi si neintrerupte cautari pot spune cu mandrie ca am gasit solutia problemei tale:

solution

Pentru cei care mai au inca o oarecare nelamurire, sa ne aducem aminte vorbele marelui Albert Einstein:
We can’t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them”.

.


  1. Bună descoperirea ta. 😀 Adevărate vorbele lui Einstein.
    Și oarecum la subiect: se spune că optimistul are o soluție pentru fiecare problemă, în timp ce pesimistul are o problemă pentru fiecare soluție. 🙂

  2. hi hi !! deci solutia „asta” pare a fi viitorul global!! si ca sa intaresc ceea ce spui ( scrii) tu , am primit mici cadouri de la prietena mea din sidney!! pe eticheta scria ” made in china”🙈!! la intrebarea mea ” cum puii mei se poate”?? ea raspunde ” nu stii ca australia este „colonie chineza”😬😬😂??

    • Glumim noi glumim insa niciodata sa nu spui niciodata. Au inceput cu constructia marilor cartiere strajuite la intrare de catre doi lei din piatra, apoi le-au populat. Cine stie ce urmeaza…

      • o sa devina ” globala” limba chineza!!😋😬zic sa ne apucam de invatat !! ceea ce insa trebuie sa recunosc este calitatea si unicitatea „bucatariei” lor si calitatea si unicitatea lor de a da ” fake-ului” valoare de brand!!🙈😬

      • Pe multi i-am auzit ca trebuie sa se apuce sa invete limba chineza. Eu ma gandesc serios ca prioritara ar fi cea rusa, deocamdata

      • 😂😂😂👌am notat !! bun sfat!!

  3. Aaaa, acuma m-ai liniștit, că am aflat problema și rezolvarea, dintr-un foc! 🙂

  4. Pingback: Optimisti si pesimisti | Calea spre succes

  5. De când aştept soluţia asta!

Va multumesc pentru opinie

