Mugi

Dupa ce a fost ridiculizata pentru vanzarea de pietre de designer pentru Craciun, retailerul Nordstrom, nu, nu este firma romaneasca, a revenit cu un alt produs, pe care l-ati putea vedea maine pe strazi. Noul lor model de jeans Barracuda Straight Leg cu noroi proaspat din  baltile din Portugalia este descris ca fiind „o imbracaminte americana si robusta, al unuia care a efectuat o activitate grea de munca, avand un strat de namol uscat si intarit care va defineste ca o persoana careia nu ii este frica sa faca o munca de jos si sa va murdareasca. ”
Pantalonii „Barracuda Straight Leg Jeans„, care vin cu un strat special de noroi si cu un pret la fel de special si care sunt facuti in strainatate, au fost batjocoriti pe social media si au a atras o serie intreaga de opinii si intrebari de genul:

„Pot sa-l cumpar cu pete de ulei fals? Vreau sa ma prefac ca sunt un camionagiu!”
„Vindeti de asemenea blugi acoperiti cu gunoi de vaca? Asta trebuie sa fie modelul de lux”.
„Aceste blugi arata ca eu muncesc, astfel incat eu sa nu…”

Retailerul de moda Nordstrom vinde o pereche de blugi la pretul de 425 dolari, vrand sa arate ca tie „nu ti-e frica sa cobori la munca de jos, si sa te murdaresti”.
La cat de multe observatii trebuie sa raspunda compania, o astfel de atitudine este perceputa ca lipsa de respect fata de munca grea.
Mike Rowe protagonistul din „Dirty Jobs” de pe Discovery,  descrie acesti blujeans, cu cuvintele: „Sunt costume pentru oamenii bogati, care vad munca ca fiind amuzanta „.
Eu i-as denumi mai degraba mudjeans sau asa, mai pe romaneste… mugi.

jeans

  1. La cum arată trotuarele noastre, avem toate şansele să fim în trend la fiecare ploaie. „Vrei ca banalii tăi blugi să devină mugi în doar câteva secunde? Ieşi la plimbare!”. Iacă, avem şi slogan 😀

  2. O modă cam scumpă. Nu mă leg de halul în care arată, că doar am purtat blugi franjurați. Iată cum am ajuns de la prespălați la extremă. Când mergi pe stradă în blugii ăștia ai toate șansele să fii intrebat:
    – Unde ai căzut așa!
    Păi, unde?
    – La munca de jos!
    Deși prețul vestimentației nu e conform.

    • Eu nu am purtat nici pe cei prespalati, nici pe cei franjurati, insa i-am purtat pe ai mei pana au ajuns ca cei franjurati si prespalati la un loc. Erau o pereche de Levi Strauss pe care nu i-am mai lasat pana nu i-am facut praf. Au urmat o pereche de Wrangler care a avut aceeasi soarta.
      Acum port jeans chiar si la sacou negru 🙂

      • Ai mei erau numai la tiv, din același motiv. Nu mă mai așteptam să răspunzi.
        Mulțumesc frumos, să ai o zi frumoasă în continuare!

Va multumesc pentru opinie

