Iubirea

Uneori ma intreb ce ma leaga de oamenii astia. Doar simplul fapt de a ma fi primit in casa lor?
Deseori nici nu ma baga in seama de parca nici nu as exista in viata lor. Ba mai mult, parca le-as sta tot timpul in cale. A fost in fond alegerea lor. Au crezut poate ca sunt o pasare rara?
Niciodata nu se intreaba daca am nevoie de ceva, daca simt, daca, daca vreau macar o cana cu apa…
Dar nu asta este cel mai important lucru. Eu pot trai si asa, dar ei…
Ma intreb uneori daca macar ei sunt cu adevarat fericiti. Fericirea lor le-am simtit-o doar cand i-am vazut prima data. Se tineau de mana si bataile inimilor lor razbateau pana la mine. Erau luminosi si caldura iubirii lor emana cu putere. Cand m-au vazut am stiut ca eu voi fi cea aleasa. Eram fericita.
Dar de atunci viata lor s-a schimbat. Si desigur si a mea. Doar arareori le mai simt vibratiile din soapte atunci cand sunt impreuna in camera lor. Imi aduc aminte ca erau asemenea muzicii valurilor care aluneca pe nisipul cald al plajei. Alteori soaptele deveneau tot mai sacadate si incetau dupa o ploaie de lumina si energie care se revarsa ca un foc de artificii in jurul lor. Ei nu stiau ca de aici de unde sunt, ii puteam auzi. Sunetul glasurilor lor razbatea pana la mine prin usa intredeschisa.
Am crescut intre timp. Si acum ma comport tot la fel. Niciodata nu spun nimic. Poate linistea si tacerea mea este si cauza lipsei lor de interes pentru mine.
Ma gandesc uneori ca este adevarat ca nu le mai pasa de mine si ca era mai bine sa ma lase acolo. Poate avea sa ma ia altcineva care ar fi stiut sa se poarte cu o fiinta sensibila si care sa ma iubeasca pentru ca sunt si eu acolo un suflet, care se bucura de fiecare data cand ii aude vorbind:
-Uda si tu floarea aia, ca o sa crăpe naibii!

.


  1. Și nu vine nicio albină în vizită.

***********************************************************************************************************************************************

