# namolul

Un` sunteti toti aia de vi se fura tara si libertatea? Un sunteti voi toti aia din piata cu Jos guvernu`, acum cand vi se fura pana si namolul din lacul Techirghiol.
A da, pe ala il pot fura, pentru ca noi nu vom mai avea nevoie de namol. Sau poate voi ganditi ca o sa traiti 1000 de ani fara reparatii capitale, ca veti avea intotdeauna bani pentru vacante in Mauritius, Malta sau Fiji, pentru ca sa va puteti plimba muschii printre palmieri si dansatoare exotice, fara sa va apuce durerile reumatice, artrita, bursita, miozita, tendonita sau entezopatia.
Cred ca atunci cand o sa va treziti, o sa fiti mirati ca nu mai aveti pe unde calca, fara a plati taxa de trecere de pe un trotuar pe altul al strazii…
Hai cu #hastagu`voi aparatori inversunati ai adevarului, ai legilor si ai tarii! Hai cu #hastagu` voi care faceti legea in tara asta, Hai cu hastagu` ca asta-i proaspata. Sa nu spuneti ca nu ati stiut din timp. Sau poate chiar ca nu stiti despre ce este vorba. Se poate sa nu vi se fi adus la cunostinta la brifingul matinal ca este un mast sa aveti un treining focusat pe intelegerea si tratarea ideologica a realitatii faptelor, ca guvernul a aprobat anul trecut explorarile in lacul Techirghiol, urmand apoi sa dea si licenta de exploatare, daca U intelegi uat ai min?
Hai macar sa strigam Jos comunismul si cei cu conceptiile lui retrograde de cum Noi nu ne vindem tara! Jos cu namolul sapropelic si minciunile despre proprietatile sale terapeutice. Sus cu vanzarea la hectar a statiunii si a lacului Techirghiol! Sus cu investitorii dispusi sa cheltuiasca asa din dragoste pentru oameni, cam 80 milioane de euro pentru constructia unui complex balnear de cinci stele, Sus cu Nu intrati ca ne murdariti mocheta!, Sus cu Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii! Sus cu Hai circula ca aici e lor de parcare rezervat clentilor hotelului! Sus cu gardurile ghimpate, sus tablitele cu proprietete privata, si sus camerele pentru supraveghere electronica impotriva patrunderii in perimetrul lacului Techirghiol cat si sus cu interzicerea totala a balacirii precum… populatiile primitive, in namolul Romaniei!
Sa terminam cu lipsa de civilizatie si inapoierea in care am fost tinuti 45 de ani…
Si sa nu-mi dati laic pentru chestia asta si nici fidbeac. Daca am sa sughit continuu am sa inteleg ati citit.

mud

.


  1. Deci sa inteleg ca nu ai citit articolul …

    • Ba da, l-am citit. Nu las semne numai să-mi văd poza la like. Am vrut să văd ce se întâmplă dacă dau. Azi am voie, sunt copil. Dar dacă asta a supărat tare, promit cu mâna pe inimă că nu mai fac niciodată.

  2. Nu avem voie să zicem nimic-nimic? Deloc-deloc? 😳

    • Stiu si eu… ce ar mai fi de spus?
      Oricum iti multumesc mult Potecuta.

      • Îmi cer iertare. Gata! Promit să nu mă mai ţin de prostii în căsuţa ta. Nu vreau să crezi că a fost lipsă de respect sau că n-am citit. Chiar aş fi avut ceva de zis şi mi-am permis o glumă pe care o regret.

      • In text era vorba despre fapte ce se petrec in continuare in aceasta tara si nimeni nu ia masuri. Nu este nimic de apreciat in asta. Asa ca sa pastram un minut de reculegere pentru ce am avut si am pierdut. Scuza-ma ca m-am facut gresit inteles.
        Pentru restul sa ne bucuram si sa iti spun la multi ani! 🙂

      • Ar fi mult de spus. Nu apreciez răul ci felul în care este expus. Încă o dată îmi cer scuze că am supărat, nu a fost cu intenţie. Şi chiar îmi pare rău.
        La mulţi ani! Îţi mulţumesc frumos!

  3. @”Daca am sa sughit continuu am sa inteleg ati citit.” – da… 😦
    * * *
    NU bifez „like” niciodata far’ sa citesc textu’…

***********************************************************************************************************************************************

