Epidendrum Tripunctata

Astazi am sa povestesc doua randuri despre cea mai mica reprezentanta a familiei, de care sunt desigur indragostit.
Originara din Mexic, aceasta micuta orhidee te da pe spate cu parfumul ei. Nici nu iti poti imagina ca poate face asta la cat de mica este. Si totusi…

Cand mi-a sunat la usa, uitandu-ma pe vizor si ne vazand pe nimeni, am crezut ca este o gluma proasta facuta de vre-un vecin glumet. Insistenta creatura insa nu s-a lasat pana nu am deschis usa.
Intr-un cosulet cat un dop de PET, ea statea cuminte si se uita la mine cu frunzulitele inlacrimate.
Mai sa fie mi-am spus. Am ridicat-o in brate privind-o cu ochi curiosi si am intrebat-o:
-Mai micuțo, ce-i cu tine aici?
Smiorcaita asta mica mi-a topit inima din prima si am luat-o in casa asezand-o alaturi de surioarele ei orchidaceae. Vorba romanului: „unde mananca 39, mai este loc pentru inca un tacam la masa”. Mai ales ca nu-i trebuie decat o jumatate de pipeta cu apa, o data pe saptamana.

Epidendrum Tripunctata

  1. Şi euuu vreau din asta!

  2. Gi, pot să mor de rîs? :)))))))))))))))))))))) Auzi la ea…Cică orhidee!!! Eheee….mai are de crescut! 🙂

    • Corectează-mi, te rog, numărul de e-uri din „orhideee” 🙂 M-a luat valul și-am scăpat degetele pe tastatură ca ăia, de scriu cu #iiiiiiiiiiii fără număr…:)

    • Ba nu! O sa ramana asa mica, mica si cand o sa fie mare mare, indiferent de cate e-uri o sa aiba la radacina, cred…
      Bine, acum ce sa spun, nu o stiu pe ma-sa, ca mi-o lasat-o la usa-n cosulet

    • Iarta-ma daca gresesc corectandu-te. Aia de care vorbesti tu, chiar nu stiu cu cati de „i” se termina cuvintele si nu ca le-ar ramane dejtele lipite de tastatura

***********************************************************************************************************************************************

