Ziua de jogging

Astazi a fost ziua de jogging. De obicei este o zi da si una ba dar le sar din doua in doua din motive lesne de inteles. Asa ca am iesit, cred ca pe usa, cu noaptea in cap si incet, ca sa nu ma trezesc cumva si sa ma razgandesc in intentia mea de a o apuca si astazi pe drumul pierzaniei, adica spre capatul de sus al parcului plin de alei cu flori si banci pline de pufuleti, floricele si seminte, dar si cutii de cola, lasate acolo pentru indestularea gușulițelor minunatelor păsari cântătoare matinale, ale caror cant este cu adevarat o desfatare a urechilor, pe fondul zgomotului general de tarsait al adidasilor mei, pe asfaltul aleii.
De fiecare data ma intreb ce are una cu alta, adica eu si cu joggingul asta. Ca noi suntem pecum apa si nisipul, sau daca vreti o alta comparatie, ca apa si uleiul. Nu te cunosc, nu ma cunosti, toate bune, pa!
Speram eu ca intr-o zi o sa imi raspund si la aceasta intrebare pe care mi-am pus-o desigur, in bucla, pe ripit, si in dimineata aceasta pana am ajuns la capatul de sus al aleii. Acolo meditatia a luat sfarsit brusc, odata cu aparitia pe alee a unei perechi de ochi pe care nu ii voi uita prea usor. Erau acei ochi mari, rotunzi si caprui care se uita la tine curiosi, aproape insistenti si de la care nu mai poti sa iti iei privirea.
Erau al unui animal negru si blanos, care tocmai si-a incetat somnul de frumusete pentru a se ridica pe labele din fata si  a admira peisajul, a carui singur alement miscator si de interes eram eu.
Intalnirea aceasta nu numai ca mi-a intarit convingerea ca e fuga rusinoasa dar e si a naibii de sanatoasa, dar cu ocazia asta, am aflat si raspunsul la intrebarea aceea care ma chinuia dimineti de-a randul. Acum ma duc sa fac un dus. Pe maine!
dog

  1. Uite așa devine jogging-ul mai interesant și mai… benefic. Aștept episodul viitor. 🙂

  2. Bun jogging! 😀 Ce animal era?
    Foarte amuzant articol. Te înțeleg pe deplin că și eu negociez cu mine și de fiecare dată cel mai important mi se pare primul pas: faptul că am iești afară. 😀 După ce am reușit să mă trimit la jogging, sau la sală, lucrurile curg. Interesant că și eu am scris o postare tot în tonul acesta. :))) Minus animalul blănos, că eu aș fi zburat și scos un țignal de spart geamurile din cartier. 😀

***********************************************************************************************************************************************

