Lectia de zbor

Astazi mi-am intalnit doi dintre noii mei elevi la clasa de planorism. Micuti si bondoci dar cu niste ochi mari si curiosi care priveau pretutindeni in jur pentru ca sa vada si sa cunoasca tot mai mult din tainele acestui sport minunat.
De la bun inceput pot spune cu sinceritate ca nu imi fac o impresie prea buna. Apetitul lor pentru mancare nu este compatibil cu zborul. Sper totusi ca asa cum s-a intamplat si in alte cazuri, cei doi sa renunte la acest obicei odata cu revenirea la sol. Par insa hotarati si curajosi.
Dau mana cu ei si dupa cateva minute in care le explic cate ceva din tainele planorismului si nu numai, acest nu numai insemnand o lunga pledoarie pentru un regim de viata normal le urez un zbor placut si ii lansez spre imensitatea cerului, pe deasupra gardului.
Imi doresc sincer ca aceasta lectie sa ii faca sa renunte la obiceiul prost de imi mai roade mie petuniile.

  1. Numai să nu se reorienteze şi să creadă că tot trebuie să fie ceva sănătos în grădina ta 😀

    • Te referi la trandafiri, petunii, gazonul englezesc, rododendroni sau crini?
      Le-as sugera sa incerce piatra vulcanica, pentru ca are multe minerale si vitamine!

***********************************************************************************************************************************************

