Motive de bucurie

Cu siguranta ca daca acum cititi acest post, va aflati printre acei 99 % dintre cei care au gasit pe acest blog, cate ceva pentru care merita sa reveniti aici, atunci cand timpul va permite.
Din decembrie 2011 cand a prins viata succesulpe, timp in care am scris aproximativ 275 de posturi, a venit ziua cand WP-ul m-a anuntat ca, in jurul acestui blog, s-au strans incet insa cu dragoste, 50 de cititori, lucru care ma face sa cred ca visul meu prinde contur.
Momentul acesta constituie un prilej minunat pentru a va aduce multumiri pentru interesul constant pe care il acordati materialelor publicate pe acest blog, comentariilor interesante si adesea pline de umor, pe care le postati, dar si pentru prilejul pe care mi-l dati, in a va cunoaste parerile, opiniile, pasiunile, dar si intrebarile legitime legate de ce se intampla in jurul nostru al tuturor, citind la randul meu, blogul fiecaruia dintre voi.

50 wordpress followers

, , ,

  1. #1 by krab607 on 29/06/2013 - 11:54

    Felicitari. Sintem cu ochii pe tine in continuare😯

  2. #3 by Diana şi Dan on 30/06/2013 - 7:03

    Felicitări şi …la mai mare!

    • #4 by succesulpe on 30/06/2013 - 8:34

      Urarea ta este un nou prilej de meditatie privind dilema cantitatea sau calitatea celor care iti trec pragul.
      Eu, pentru asta, am un motiv de bucurie…

  3. #5 by comentatoramator on 01/07/2013 - 7:20

    Felicitari!

    • #6 by succesulpe on 01/07/2013 - 9:27

      Vi se datoreaza voua celor care mi-ati trecut pragul si care uneori reveniti aici, din curiozitate, pentru ca usa e deschisa😛

Puteti lasa un comentariu ...

