Esti pe READER

Mare minune cu riderul asta. Nici nu trebuie sa faci altceva decat sa dai cu clicul si gata. Ai scapat de OBLIGATIE.
Ce bine ar fi sa fie rider si la impozite, chirie, cheltuieli de intretinere, supermaket, gaze si energie electrica, cutia milei, etc.
Un left click de mouse si gata. Ai scapat de datorie imediat. Acum este drept ca dupa prea multe clicuri de maus si botonasul ala se strica si necesita cumpararea unuia nou. Nu am sa fac o oferta pentru mausi de calitate insa pot sugera reader-istilor ca exista o cale sa economiseasca banii.
hehe

clic

.


  1. În afară de a nu mai citi ceea ce îşi doresc să citească (că de aia au bloguri în reader) care-ar fi soluţia? 😀

    • Cred ca ar fi, sa spunem… scoaterea din follow a respectivului autor

      • De ce? Stai să pricep: să nu supăr pe nimeni, vorbesc de mine că eu pe mine mă pot face de râs fără probleme. Eu citesc ce publici tu pentru că îmi place ce scrii. Şi cum scrii. Am readerul deschis, sunt la calculator şi WP mă anunţă că ai publicat. Intru la tine să citesc. E rău tare că fac asta? 🙄

      • Nu Potecuta, nici vorba, faceam referire la like-urile care sunt date de acolo fara a citi postul, lucru care nu te implica, mai.

      • Vezi ce bine e să ai capul în nori şi la ora aproape 14 şi să tânjeşti încă după somnul pierdut la ora 6? Adică io, de mine e vorba. Am întrebat, mi-ai răspuns, s-a clarificat.
        Îţi spun un secret şi să văd dacă mă baţi la scor: am publicat cândva un text destul de lunguţ şi când am dat click pe „vezi articolul” din panoul de control să verific dacă e ok cu poza, cu aşezarea-n pagină, aveam 2 likeuri. Adică după 30 de secunde de la publicare 😉
        Nu mă gândeam că mă implică dar chiar nu am înţeles la ce te referi. Mulţumesc pentru răspuns!!

  2. Ivy

    Click-click ar vrea si pisicuta mea sa faca cand da de un mouse. :)))

  3. În reader pe lângă titlu mai apare și un fragment… din post. Uneori citind acel fragment îți e îndeajuns

    • Să-ți dai seama dacă merită citit până la capăt. Părerea mea… când ai de citit sute de bloguri, e greu să citești chiar orice…

      • Este drept ca in general primele randuri iti pot da o idee despre continutul mesajului pe care autorul a vrut sa o transmita. Pe de alta parte se poate intampla uneori ca abia din al doilea aliniat autorul sa treaca la atac cu „artileria grea”. Alteori abia la sfarsit el sa scrie o fraza care sa incurce complet lucrurile ce pareau atat de simple pe intraga intindere a textului. Fii atent aici: „Se lasase seara. Razele lunii s-au asternut peste toate, raspandindu-si in jur mirajul culorilor. In fata casei..
        Sunt convins ca textul de mai sus nu e incitant deloc. Dar totusi…

    • Asta e si secretul titlului din publicatii. Socheaza prin titlu si cateva cuvinte bine alese intr-o prima fraza scurta, apoi timite prin zeci de link-uri si pagini cu publicitate, catre trei randuri prin care se promit dezvaluiri incendiare, insa… in articolele urmatoare.
      Este interesant de vazut cat de multi ne lasam amaginti de aceasta metoda folosita in aceste vremuri, in care daca nu esti aproape agresiv in a-ti mari sansele de a te face vizibil, nu ai nici o sansa de a „vinde”. Iti multumesc Mishuk pentru opinie.

  4. Uite ce înseamnă să fiu pe paralel. Pănă acum nu am vizitat și nu am dat like decât articolelor care îmi vin prin e-mail. E drept că, nu știu de ce, nu primesc de la toți, dar „îi vânez” când îmi dau ei like sau îmi răspund la comentarii. Doar că trebuie să fiu mereu pe fază.

    • Uite, link-urile catre articole, iti vin pe e-mail doar daca proprietarul blogului a activat optiunea de anuntare in acest mod a cititorilor sai pentru un nou articol scris de el. Stiu ca este pe undeva pe acolo prin setari asa ceva. WordPress-ul e plin de mijloace de atragere si multiplicare a utilizatorilor sai, pentru ca de acolo scoate bani si din asta traieste. Doar nu ti-ai imaginat ca iti da ceva gratuit.
      Apoi este o practica buna sa citesti pe autorul de care iti place cum scrie dar caruia ii place ce scrii si te citeste.
      Unealta numita de ei Reader, sau „Cititor” iti aduce in fata toate articolele noi publicate de catre toti cei carora le-ai apreciat stilul si pe care i-ai gratulat cu „follow”.
      Personal urasc genul de pagini de socializare in care un autor are milioane de fani sau urmaritori (follow-eri cum li se spune), pentru ca si-a pus un film cu pisica lipita cu banda de scotch, insa pe care nu ii cunoaste prin nimic. Probabil trebuie sa mai lucrez la asta.

Va multumesc pentru opinie

